söndag 8 juni 2008

Sol och bad

Det har varit sommar i drygt en vecka och det är ju alldeles underbart! Santo tycker väl av och till att det är lite varmt men eftersom vi bor vid sjön finns det ju möjligheter att svalka sig flera gånger om dagen:) Igår fick han följa med husse i båten när jag skulle simträna och det var ju dumt. Santo tror inte att jag kan simma och skulle absolut hoppa i för att rädda mig. Det blåste ju ganska bra så husse hade fullt sjå med att styra den lilla ekan och hålla i Santo. Trots att jag anser mig vara en mycket god simmare är hunden helt hysterisk när jag badar och kommer simmande ut efter mig vilket har resulterat i ett antal blåmärken efter simmande tassar på mina ben. Om barnen är med och badar och dyker struntar han i, däremot försökte han bogsera husse på surfingbrädan en gång!

Inga kommentarer: